2003 - Dream Catcher in skuše za fešto

Start iz Cresa v nedeljo brez permita in crew list. Vse nama pripelje Sergio v Osor v ponedeljek zjutraj. Po kavici ob 11. odrineva proti jugu vse do Iža, kjer prespiva na pomolu za ladje. Ribice naju dobro služijo. Naslednji dan greva zgodaj do Žuta na kavico in kopanje. Od tam ni več dvoma - Kaprije. Na Samogradu je preveč galebov, zato ne grem sam na kapre. Lansko izkušnjo z galebi mi je potrdil Tonči, ki pozna kako galeb udari v glavo. Tonči in Germanija letos delata apartma. Dejan je bil slab politik - nista ga hotela vzeti na lilanje.
Naslednji cilj je Bobovišta s postankom za kapre pred Maslenico. Nabereva jih 2 kg. V Bobovištima vse po starem, le konobarica je vsako leto druga. Zamenjava propelerja in v Split. Tu je vse postarem: dobra družba in dobra regata.

Regata:

Start po maestralu, a nama ne gre. Duje spet motovili, tokrat ima JOD 35, Učka pa naju sledi in je zelo vesela, da jo vsaj midva slišiva po VHF. Pred vrati malo dohitiva ostale, a nama takoj spet pobegnejo. Malo zabonaca tudi nama, a dobiva tudi midva maestral proti Hvaru. Leti kar 5,6 - 5,7. Na Hvar greva v kanal: sreča čuva hrabre (Dejan). Priletiva skozi Paklenjake in nato špin. Veselje popolno: 7 kn vse do Sušca, kjer se spet približava ostalim! Miljenko obrne ob 22:30 midva pa ob 24:02, kar je bilo spet krasno. Okoli Sušca vertrovi vseh smeri. Cel večer pišurija s svetilničarjem, ki je sprejemal pozive, pripravljal janjca za direktorja in bil po malem okrogel. Dream Catcher mu ni šel v glavo in in ga ni našel na startni listi.
Povratek je bil izjemno hiter. Tudi jutranja bonaca je bila ves čas hitrejša od 0,5 Kn. Zopet skozi Ždrelac, ki ga doseževa ob 9. uri. Ob 12 sva na vratih in se drživa Šolte. Gre, a komaj. Za vrati standardno - bonace, ki naju mučijo do 14:30. Pod Čiovom vidiva kreste maestrala, midva pa v bonaci. Učka odpiči pod Šolto. Ko spet ujameva veter pustiva Učko zadaj in okoli 16. sva v Splitu.

Na kopnu presenečenje - umešala sva se med naboljše - 3. mesto, samo 10 minut za 2. mestom.

V nedeljo greva pod Čiovo zamenjat propeler in ujameva 5 kg skuš. Fešta od ribe na moru in na gradelah.
JK Mornar - klasa optimist

Po fešti, kjer sva bila kot vsako leto zadnja, so bili komentarji Tamare s Portanove: "Vidva sta zadnja tudi ko se vama mudi."
Vračanje

Zjutraj počasi v maestral do Drvenika malega, kjer skoraj kupiva parcelo. Dobro, da sva oba švorc. Zvečer potegneva do Kaprij. Gregada ob dveh zjutraj. Zjutraj se navdušiva nad Elanom 31, ki se prodaja... Čez dan sva si ogledala marine Hramina, Betina, Biograd: vse so dobre in drage. Do Biograda me je dobro napihalo. V kanalu proti Zadru zelo močan tok - 2kn proti jugu, zato se motor matra, za tolažbo pa pade zobatec. Skuhava ga, a ni bil tako dober kot piše v knjigah. Spiva v Sutomiščici.
Zopet sva zgodnja. Ko prevzamem krmilo, falim v orientaciji in greva okoli Oliba namesto ob Silbi, zato odpade redna kava na Silbi. V Nerezinah naju ogulijo za 60 kun, a se mi ne da odriniti na sidro, ker se počutim bolnega, Dejan pa ne reagira. Zato pa je bil brodet 1. liga.
Bilo je dobro, z malo jadranja, a tako je pač, ko potuješ in imaš rok. Motor je predel kot muca, potovalna hitrost več kot 4,5 Kn.