2002 - V cilj z valovi

Do Splita v glavnem motor in jadra. Motor kadi, žre olje do 1/2 l na 12 ur vožnje, zato ga kontrolirava vsak dan. Kompresija pada, crkne vsakič, ko odvzameš plin. To se nama je zgodilo tudi pri povratku ob pristajanju v Iloviku, a zaradi utrujenosti nisva niti opazila, da imava dvignjeno tudi glavno jadro, a so naju na srečo ujeli ljudje na pomolu, ki so čakali brod.
Etape: Cres - Silba - Žut - Kaprije - Šolta = Šešula - Bobovišta - Split. V Bobovištima so boje na dobrih mestih, a slabo drže. Tam naju je ujel močan jugo. Morje je v pristanu dihalo v minutnih razmakih. Veter je zjutraj malo upadel in ko sva šla v Split, sva bila mala ekzotika, a barka je lepo jemala velike bočne valove juga in vetra okoli 35 kn. Ves trajektni promet je stal...

Regata:

Morje je ostalo visoko, veter SE 15 - 20 kn, ki je ponoči obrnil na SW in zjutraj ugasnil. Orcala sva do Sušca. Barka je šla izredno stabilno in mirno v veter čez valove. Do Sušca narediva 72 NM s povprešno hitrostjo 4,9 kn. Obrnila sva ob 3:45 in s pol krme letela 7 kn. Ko je veter z dnem padel, sva se vlekla po 1 kn do Paklenjakov. Od tam dalje špin vse do 1 miljo pred ciljem, kjer je spet zabonacalo in na koncu so nama valovi trajektov pomagali priti v cilj.  Za zadnjo miljo sva potrebovala več kot uro in pol. Cilj ob 20:30.

Vračanje
V ponedeljek ob 6. odrineva in voziva neprekinjeno do Cresa, kamor priplujeva v torek okoli 20 ure. V začetku močan NW, tako da sva se komaj dvigala, ponoči bonaca, drugi dan pa mirno. Z BB sva nasedla pri Ugljanu. Večjih poškodb, razen zvita inox plošča pod prvim vijakom kobilice in počen kit na rebrih, ni. Imamo zelo močno barko.

Epilog:
Komentar z distance april 2003: udarec je bil tako močan, da je zvilo 1 cm debelo ploščo pod prvim vijakom in napočilo rebro pri zadnjem vijaku. Barke ob takih dogodkih, ko s polno hitrostjo udariš ob dno, potonejo. Barka Barka ne!!!
Izkušnja zadnjih dveh let, ko sva preveč forsirala povratek in plula brez postanka, ni dobra. Treba se bo vračat v normalnem ritmu.