Transport barke v Split.
Stalne slabe napovedi na srečo niso dvignile močnejšega juga, zato lepo plujeva v kombinaicji jadra-motor proti jugu. Postaneva v Osorju, da se Dejan vrne v Cres po genovo. Drugi dan prespiva že v Sutomiščici na Ugljanu. Na Kaprijah obiščeva Bilo Idro in se naučiva nekaj o lovu na hobotnice, mačke pa so nama pojedli ribe, ki sva jih sušila na ograji. Na Dugom nabereva 4 litre kaper.
Motor v začetku poti dela malo hrumeče, proti polovici poti pa se umiri, le kadi močno. Potreben bo lep zimski servis. Sicer lepo vleče 4,5 - 4,7, kar je lepa potovalna hitrost. Z ribami se dobro oskrbiva, zato poizkusiva s sušenjem: najprej za en dan v sol, nato na zrak. Tudi s kaprami narediva enako, za en dan v sol, nato v kis z vodo.
Regata:
12.00 start regate, 33 bark, lepo vreme, maestral. Startava v zadnji tretjini, a zapustiva Split kot predzadnja. Do vrat lepo v vetere 5 - 5,5 z genovo.
Okoli 20 ure prvi obrnejo Sušac in dobesedno letijo proti Hvaru. Midva dohitiva in prehitiva dve barki, ostalim pa se precej približava.
Davorka |
14.30 Oba navdušena, da nama je uspelo priti okoli in do konca, priplujeva v cilj.
In nato - presenečenje. Prva barka je pričla v cilj pred petimi urami inpo korigiranem času zato zasedeva drugo mesto Šok in veselje hkrati. Barko takoj odpeljeva do Zadra in se z avtobusom vrneva v Split na podelitev in fešto.
Vračanje barke:
1. etapa Split - Zadar od 19.00 do 12.00 naslednjega dne. Čeprav utrujena od neprespane noči odplujeva vsak svoj del noči. Morje je mirno, barka pa lepo vleče.
Barko pustiva v Uskoku in z busom se vrneva v Split. Fantje so naju res lepo sprejeli. Dve uri zadremava na Izazivaču, nato spet na bus in pičiva dalje.
2. etapa: Zadar Cres
Morje mirno, vetra ni, idealno za vračanje. Potovalan hitrost 4,7 - 4,8 kn. ob 3.30 sva v Cresu. V teh dneh so bile vse zvezde postavljene po najinih pravilih: ko sva šal na trajetk ob uri ko ga ne bi smelo biti, naju je čakal, in nato je samo naju peljal na Krk...
Ni komentarjev:
Objavite komentar